Reklam

Ücretsiz VPS Sunucu! VPS.me Bedava VPS 2016 %100 Garanti


Ne Yazıkki Site Ücretsiz Hizmet Vermeyi Durdurduğundan,
Güncel ve çalışma garantili sağlam bir liste yapacağız.

Bedava VPS 2016 %100 Garanti
Hostinger'ı bilen bilir, genellikle kendini web alanında geliştirmek isteyenlerin ya da bedava site kurmak isteyenlerin kullandığı ücretsiz host sağlayan bir firmadır ücretli paketleri de sunulmaktadır. Bu firmanın VPS.me adında ücretsiz VPS sunucu seçeneği veren bir servisi de bulunmaktadır.

VPS.me Kullanımı

1-) VPS.me adresine girin.
2-) Sağ üst köşede bulunan turuncu "Register" butonuna tıklayın.
3-) Emailinizi, adınızı soyadınızı, şifrenizi, tekrar şifrenizi, resimdeki yazıları, ülkenizi, telefon numaranızı, tekrar telefon numaranızı, adresinizi, şehrinizi, posta kodunu sırasıyla yazın. Posta kodunuzu öğrenmek için tıklayın:
Şehirlerin posta kodları
4-) Aşağıdaki register butonuna tıklayın.
5-) Kaydolup hesabınıza giriş yapın. (sağ üstteki "Sign in" butonundan.)
6-) Dashboard kısmından "Order New Server" butonuna tıklayın.
7-) 1. seçeneği tıklayın ve "Order!" butonuna tıklayın.
8-) Hesap adını ve işletim sistemini seçin.
9-) "Checkout" butonuna tıklayın.
10-) Daha sonra telefon numaranızı doğrulayıp serverınızı kullanın.

Sorusu olan arkadaşlar bu konu altından sorabilirler.

4 yorum:

  1. hocam dediğiniz işlem işe yaramıyor paypalı unuttunuz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde bu işe yarıyordu fakat ücretsizi bitirmişler. Ne için bir VPS lazım? Ona göre yönlendireyim seni. Geç cevap verdim malum yaz tatili falan derken bir de forumla uğraştım.

      Sil
  2. ücretsiz fps ariyorum hocam ercanaslan@yandex.com ile bilgi verirseniz sevinirim bu işlem paypala takılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde bu işe yarıyordu fakat ücretsizi bitirmişler. Ne için bir VPS lazım? Ona göre yönlendireyim seni. Geç cevap verdim malum yaz tatili falan derken bir de forumla uğraştım.

      Sil

-